Пратиоци

понедељак, 21. јануар 2019.

Zajednički hodnik 11/17


''Nemam reč u svom jeziku da ti opišem današnji dan. Obilazeći sva mesta danas razmišljala sam kako se osećam dobro sto ne provodimo puno vremena zajedno. Nemam još uvek poverenja da vidiš moje padove. Ne verujem ni da mi umeš da me držiš. Ne umem da delim išta ovih dana. Drži me samo neka slika nepoznate šume i miris vlage u njoj, gomila kostiju i zemlja koja strpljivo nosi sve u sebi. Eto tako. Stigla sam. Idem da spavam'' kaže Helena najtišim glasom, dok u hodniku sporim pokretima odvezuje pertle i nežno odlaže svoje čizme pored mojih. Još jedna jesen kao šansa za novu bliskost. Na kuhinjskom stolu je zaspao mačak, utopljen izmedju dve šolje napunjene vrelim čajem. Vreme je da izađem.''



Нема коментара:

Постави коментар