Пратиоци

понедељак, 21. јануар 2019.

Zapis sa juga zemlje


"Sa tobom volim da dođem ovde. Deluje mi da smo se rodile na istom mestu i u isto vreme. Zaboravila sam mnogo lica, pamtim događaje i ljude koji su me voleli, ne prepoznajem mnoge građevine, znam kako miriše zemlja iz nekih parkova i kakav ukus ima voda u nekim rekama. Strah kojim sam bila vezana pripada magijskoj svakodnevnici, a godinama sam mislila da sam ga dobila kao poklon na rođenju. Sada mi je jasno zašto smo baš ovde rođene." kaže Helena, ležeci na betonu u dvorištu, čija vinova loza pravi preko potrebni hlad. Znam da smo ovde samo u prolazu. Dom smo ponele sa sobom pre toliko godina. Zahvalnost je zamenila strah. Zahvalnost kao snaga Helenin nogu i mekoća njenih butina. Sva lica i sve rane juga spavaju između nas dve. Hiron je prisutan.


Vranje, avgust 2018.



Нема коментара:

Постави коментар