Пратиоци

уторак, 5. фебруар 2019.

Februarski tranziti

Mlad mesec i kineska nova godina
uzjahala sam svinju
na obodu svemira
pre mogućnosti da se teleportujem
u ostalim sunčanim predelima
Nik Kejv je zaspao
kišni dan u predgrađu Meksika
moja nova unutrašnja destinacija
u ulozi mentalne bolesti
žene koju je institucija zatvorila
Lejla koja se predala
Zatvor je turski
Bezimena sam u laži
Izgovor je moćno oružje
Bojim se da siđem dublje
Bojim se sveta koji se raspada
Brižno sam ga gradila
Da li mi veruješ?
Ne verujem u ljubav koju sam poznavala
Imam prijatelje sa beneficijama
Ljubavnika iz praistorije
Nikako da umre
Zarobljena sam
Zaleđena
Telo i novac
Muškarac i muškarac
Žena bez muškarca
Žena bez žene
Otrovi pred ulaznim vratima svih roditelja
Ulazimo na sopstvenu odgovornost
I u svet i u zemlju
Svest je sveta
Nema nove faze dok se ne potpiše primirje
u svim grobnicama
Crvenog mora
i zelene Australije
Nemoj da ideš
Ostani da crnu rupu
Zagrlimo iz materice
Osakaćenih ruku
pridržimo poslednje heroine u ratu
Nas.




Нема коментара:

Постави коментар