Пратиоци

понедељак, 15. март 2021.

Do sada neizgovoreno 2.deo

boli me kada kažeš
mi nismo feministkinje
nemamo ništa sa njima
njihova seksualnost je suva
ili 
ne poznaju one patnju dečaka
boli me
skoro isto
koliko i zaborav
svega što je moralo da se dogodi
da bismo bile ovde gde jesmo sada
možda je ovo zaista 
kosmičko doba
možda i sve što smo dosad znale 
više ne važi
možda ovo vreme traži nove 
reči 
opise
vrednovanje
(za) Čoveka
ali
ponekad
pitam se
kako mogu osećati svoje telo ako u njemu ne prepoznam telo Rose Parks?
kako to razgovaram sa sopstvenim otporom i podupirem sopstvenu snagu,
ako je ne prepoznam u drugoj?
jesi li ikada sedela i odbila da ustaneš na nečiju zapovest?
zanima me još
kakva je to seksualnost koja nema mesta za sopstvenu suvoću?
boli me zaborav 
koji prepoznajem na svetim mestima tela
hram moje materice je otvoren
za svakog
ko je stradao
ustao
trajao
stvarao 
ne znajući da je vredan i dovoljan 
a ipak je slutio.



Нема коментара:

Постави коментар