Пратиоци

понедељак, 21. јануар 2019.

Jutarnji dijalozi 5/17


,,BB je naša sestra. Umanjuje moj osećaj usamljenosti i uvek me podseti da su moje istine i istine one druge. Jednog dana ćemo otkriti planetu BB, čiji stanovnici sigurno liče na nas. Možda i oni nas već traže."kaže Helena promuklim glasom, dok sedi za stolom sa prvom jutarnjom kafom. ''Možda ce početi da puši." pomislih pre odluke da ću izvesti psa, u pidžami koju nosim već godinama, nadajući se da će mi Helena skuvati kafu i spremiti doručak. 

Posle čitanja Brene Brown: 
"...Mislim da je ljudima dosta foliranja i fame - dosta im je da je izvode i dosta im je da je posmatraju. Gladni smo ljudi koji imaju hrabrosti da kažu "ne, nije mi dobro, nije mi sve potaman", ili "treba mi pomoć", ili "izvini, pogrešio/la sam". Gladni smo stvarnih, autentičnih ljudi sa integritetom, autentičnih nas samih, života, odnosa, zaceljenja, trenutaka - istinitih, nenameštenih. Gladni smo da ne budemo definisani samo našim uspesima, titulom, zaradom, izgledom, popularnošću, biografijom; gladni smo dubine i punoće odnosa sa sobom, drugima i životom. Žudimo da budemo u miru kako sa blagodetima života, tako i sa njegovim nesavršenostima"


Нема коментара:

Постави коментар