Пратиоци

понедељак, 21. јануар 2019.

Helenina oktoborska revolucija /17


"Kad ne mislim ja već pripadam, i danu i tebi i ovoj planeti. I otuda je moja sporost. Molim te piši mi o obredima i ritualima tvoje svakodnevnice. Ako odlučiš da dođeš, u ovom gradu, preko reke ima mesta za sva naša osećanja kaže Helena u poslednjem pismu. Kako da joj kažem da sam umesila prvi hleb bez nje i podelila ga sa drugim ljudima? Možda je ovi najgladniji poznaju. Gladni smo svi svega.

''Kada ti pričaš o ljudima osetim kako ipak živimo u jednom pravednom svetu i svetu dobre volje. Dozvolim si sebi sva osećanja i manje razmisljam o danima koji dolaze. A ponekad me tvoja naivnost umori. Danima nosim u telu osecaj bezvremenosti.'' kaže Helena nežno gnječeći zrelu višnj prstima. Sok joj klizi niz prste, do tanjira okrnjenog po ivicama. Podjednako volim i okrnjenje ljude i okrnjene predmete. Kolač sa višnjama ce utoliti svu našu glad koju smo nakupile tokom današnjeg dana.


''Nemam pojma ni o čemu. I dobro je tako zasad. Neću ti pisati neko vreme. Nedostaješ mi u ovom mom neznanju." kaže Helena u kratkom pismu koje je juče stiglo iz malog grada sa severa. Na stolu je skica ugovora koji treba da pošaljem. Jedan omot od cokolade, malo mrvica i jedan zalutali mrav. Nedostajanje u kostima.




Нема коментара:

Постави коментар