Пратиоци

четвртак, 25. јул 2019.

Posledice gladi


“ Ta tvoja naivnost postaje čista destrukcija. Izdaleka mi deluje da je lekcija završena, ne moraš vise da spašavaš ni sebe ni druge.  Tamo gde nema odgovornosti, izdaja i poniženje se lako uvuku. Moraš da izađeš iz tog odnosa pre nego što izgubiš svu snagu. Ljudi te lako pojedu jer su toliko gladni pažnje I nežnosti. Ti nisi Anais Nin i ovaj svet je gladniji nego pre mnogo godina.’’kaže Helena, čvrsto držeći moje čelo. Mlaz iz mog stomaka donosi olakšanje.  Povraćam sve zaostale delove današnjeg dana. Strah ima smrad. A sramota je dobila odraz providne tekućine. Umorna sam.
Helenina ruka je hladna. Nežno i strpljivo me umiva.  Uvek je prisebna i strpljiva u trenucima kada me sve raznese.  Nema tog dana u kome nisam zahvalna što je došla. Zatvaram slavinu. Krevet u spavaćoj je dovoljan mekan da prihvati moje veliko telo.
“ Sutra je prvi dan nove godine po Majanskom kalendaru. Mučnina će prestati do ponoći. Volim te devojčice” kaže Helena sa druge strane jastuka.



Нема коментара:

Постави коментар