Пратиоци

среда, 15. април 2020.

Ko je zapravo čekao Godoa?

Glavno je dvoje, prisutan je i treći ali je njegovo prisustvo nevidljivo. Zasad. Uticaj je prisutan.
Mesta radnje su uporišta svakodnevnice, preseci vertikale i horizontale. Tačka spajanja je ista u svim svetovima.

KREVET
Soba miriše na čamovinu. Drvo je obrađeno. Krevet je širok,
1.Daj mi da osetim ukus.
2.Hu
1.Molim te.
2. Uh
1. Potrebno mi je. Kao nekad.
2. Mislila sam da si odustao.
1.Molim te, ništa me tako ne umiruje kao ukus toplote.
2. Dosadno mi je.

ŠUMA
Čuje se glas neke ptice. U istom ritmu kao i koraci. Tiho je i puno života.
1. Znaš li kuda dalje?
2. Ne.
1. Pa šta ćemo sada?
2. Ništa. Hodamo dalje.
1. Kuda to dalje?
2. Zašto moram sve da znam? Put je put.
1.Uznemiravaš me.
2. Misliš ljutiš se na sebe, što si krenuo?
1.Molim te da se vratimo.
2. Vrati se. Umorila sam se od objašnjavanja. Volela bih da ne moram dalje sama, ali izgleda da još nisam osvojila tu teritoriju. Zbogom.

KUHINJA
Na polici je okrnjena šolja. Levo je tegla sa belim šećerom. Oseća se slatkasti topao miris.
1. Dodaj mi malo soli.
2. Dovoljno je, ne moraš zbog mene.
1. Moram i po moju omiljenu kašiku.
2. Otkud ti imaš omiljenu kašiku?
1. Volim estetiku tvoje bivše žene.
2. Hahahahaha.
1. Očekivala sam da ćeš reći ''A ja volim tebe''.

AUTOBUSKA STANICA
Gužva je. Miris benzina u vazduhu. Ljudi stoje i skroluju telefone.
1.Vidimo se uskoro.
2. Važi, javi se.
1. Važi.
2. Može zagrljaj?
1. Ne.
2. Zašto?
1. Neću.
2. Ne razumem.
1. Budi dobro.
2. Neću.



Нема коментара:

Постави коментар