Пратиоци

понедељак, 6. април 2020.

Tržišna vrednost virusa

Jutro ispod
vesti, nevremena, broja umrlih
jutro posle
je isto kao i dan
razvučen i nasmejan
nasmejan?
Kako mogu da izbrojim svoju efikasnost?
Šta je merilo u uslovima koji su nemerljivi?
Imaš li metar novije generacije?
Možda njime mogu da otkrijem vrednost
svog izležavanja
bola u levom ramenu
volela bih i da znam vrednost Markovog odsustva
kolika je vrednost i uznemirene žene iz podruma
zgrade
države?

Moja mačka ima upalu bešike
Pustili smo nepoznatog u naš mali zaštićeni dom
Nismo više zaštićeni.
Od čega se mi štitimo?
Moj sin ne voli leteći čarobni čilim
Moja ćerka uči da su četnici bili antifašisti
Svega imamo
u medijima,
na našem belom stolu.
Danas je neko umro.

Više ne govorim kad sve ovo prođe
Kažem ti da ćemo se opet videti
napravim pauzu
Pustim da vazduh ostane neispunjen
Više se ne bojim praznine
Žao mi je što mi zameraš povezivanje sa anđelima
tihi otpor nedelanja
što igraš igre i što me ne vidiš

Ne spašavam se.
Umem da odredim vrednost testa ispod nokta.
Nisam na prodaju.

Нема коментара:

Постави коментар