Пратиоци

субота, 30. децембар 2017.

Generalna proba

Probala sam da ustanem
Iz kreveta
Odnosa
Čekanja
Odsustva
Probala sam da zamenim jednu sijalicu drugom
Jačom i izdržljivijom
Onda sam obukla tvoj kaput umesto mog džempera
Probala sam da ne bežim
Probala sam da držim kičmu drugačije od uspravne
Probala sam da imam biznis, plan, ideju, smisao
Na dan, dva, tristašezdestpet dana
Probala sam da lažem pa mi se dopalo
Probala sam da sebe zamislim bez ikog
Probala sam sebe da zamislim sa gomilom
Probala sam da sva svoja pitanja ostavim bez odgovora
Probala sam da razgovaram sa silovateljem
Probala sam da nađem mesto iz kog neću osecati vrtoglavicu
Od svih mogućnosti
Od intenzivnih emocija
Od samouverenih ljudi
Generalna proba je završena.
Predstava je odložena.
U ogledalu lice žene koju volim me moli da ga pogledam.

Нема коментара:

Постави коментар